Yeni Adresimiz


YENİ ADRESİME BEKLERİM www.medyacadisi.net

19 Kasım 2011 Cumartesi

Gülmek İstiyorsanız Yıldız Masalı'nı Tavsiye Ederim.


Sürekli eğlenceli dizi arayışında olan ben, yaklaşık iki aydır izlediğim bir diziden bahsetmek istiyorum.Kendisiyle ilk bölümünde tesadüfen TNT'de denk geldik.Kanalları dolaşırken ve izleyecek hiç bir şey bulamazken Yıldız Masalı'nı görüp ''bakalım bu neymiş'' şeklinde izlemeye başladım.Dizinin yapımcısı ve oyuncusu Gökhan Özen.

''Neeeee Gökhan Özen mi??? Pöööeeeehhh! İzlenir mi o dizi'' dediğinizi duyar gibiyim.Ama size şaşırtıcı bir haberim var.Gayette güzel izlenir.Her ne kadar gençlik dizisi olsa da oyuncular ve oyunculuklar  o kadar iyi ki,bence her yaştan izleyici kitlesi oluşacaktır kısa bir süre içinde.
Dizinin konusuna gelirsek; Gökhan Özen dizide ünlü bir rock starı canlandırıyor.Ailesiyle,asitanıyla,menajeriyle,yapımcısıyla ve şaşkın sevgilisiyle her bölümde değişik maceralar yaşıyor.Ayrıca karakterler arası diyologlar çoook eğlenceli.

Bu arada benim en sevdiğim karakter Bülent Şakrak'ın canlandırdığı Sezar.

Ne kadar doğrudur bilmiyorum ama,Sezar'ın(Kaya'nın menajeri) birebir senaryoya bağlı kalmadan doğaçlama yaptığını düşünüyorum.Yoksa bu kadar komik ve eğlenceli olamazdı.Sezar'ın ''acaba'' lı soru cümlelerine bayılıyorum.
Gökhan Özen'in ve diğer oyuncuların ellerine,emeklerine sağlık.İzlenmeye değer bir dizi,şiddetle tavsiye ederim.Cumartesi günleri TNT'de saat 19:30'da

Hiç yorum yok: