Yeni Adresimiz


YENİ ADRESİME BEKLERİM www.medyacadisi.net

4 Ekim 2011 Salı

Bu Kız Hepimizden Daha Gerçek

Blogların sıkı takipçisiyimdir ama tipik bir Türk insanı olduğum için uzun uzun yazıların olduğu.blogları okumaya çok üşenenlerdendim.Taaa ki Pucca Günlüğü okuyana kadar.Kimliğini yıllardır Marilyn Monroe fotoğrafıyla gizlemeyi tercih eden Pucca artık Marilyn Monroe dendiğinde benim için ilk akla gelen isim.
2007 yılında evlenmek üzere olduğu sevgilisiyle ayrılınca, ondan intikam almak amacıyla blog yazmaya karar veren Pucca daha sonra blogunu günlük formatına çevirmesiyle takipçilerine hergün bir yenisi eklemiş.En son gördüğüm kadarıyla  blogunun 9388 takipçisi var.Twitter'dan takip edenlerin sayısı ise 171.886.

Evet şimdi tekrar en başa dönüyorum.İnternette ve sosyal ağlarda sık bir şekilde Pucca adını okumaya başladım ve dolayısıyla merak edip Pucca Günlük'e bir göz atmak amacıyla tıkladım.Karşıma açılan sayfa, az görselli,bol yazılı bir sayfa olduğu için içimden bir offff çektim.Hadi bakalım şöyle bir kaç yazıya göz gezdireyim derken saate baktığımda farkettim ki tam üç saatimi sitesinde geçirmişim.Hani aciliyeti olan ve yapmam gereken başka işler olmasa bırakın beni günlerce okuyayım.Ağırlıklı aşk ve eski sevgilileriyle ilgili yazılar yazan Pucca kendisiyle ve hayatla acımazsız bir şekilde dalga geçiyor.Bunu da eğlenceli bir anlatım diliyle yaptığından okurken suratınızda sırıtan bir ifade oluşuveriyor.
Biraz internette,sağda solda da araştırdım.Kızın küfür etmesine takmış durumdalar.Yazılarda bir kaç küfürlük kelime görünce  hemen tüü kaka etiketini yapıştırmaya başlamışlar.Eee pardon ama tüü kaka dediğiniz o küfürlerde hayatın bir gerçeği,bir parçası değil mi? İçinde küfürlerin havada uçuştuğu Recep İvedik leri,Gora ları,Arog ları izlerken keh keh gülmeyi ya da hergün  trafiğe çıktığınızda sağınızdaki solunuzdaki araçlara sülalesine kadar küfürleri savuşturmayı biliyorsunuz da blogda veya kitapta okuyunca mı rahatsız ediyor sizi? Yok asıl rahatsızlık veren şey aslında kimliğini  açıklamayan,henüz otuzlarına bile gelmemiş sıradan genç bir kadının bu kadar ünlü bir insan haline gelmesi değil mi? Hem de sadece kendisi gibi olarak...Hepimizden daha gerçek olarak...
''Küçük Aptalın,Büyük Dünyası Pucca Günlük'' adıyla ilk kitabını Okuyan Us Yayıncılıktan çıkmış.İkinci kitabı da sanırım çıkmak üzere,yanlışsam,çıktıysa düzeltin.Gecikmeli de olsa,kendime kızaraktan kitabı hemen bugün gidip almayı ve tez zamanda okumayı planlıyorum.
Kim ne derse desin ben bu kızı çok sevdim ve başarısıda taktir edilmeye değer bence...

Hiç yorum yok: