Yeni Adresimiz


YENİ ADRESİME BEKLERİM www.medyacadisi.net

3 Ekim 2011 Pazartesi

Siz Görebiliyorsanız,Bizce Mümkün

İlk postuma geç kalmış bir övgüyle başlamak istedimYazın başından beri gösterimde olan Finansbank reklamını görmüşsünüz,eğer görmediyseniz de bu posttan sonra kesinlikle izleyeceksiniz zaten.
Televizyonda diziler ve filmler kadar reklamlarıda büyük bir dikkatle ve ilgiyle sevrek izleyenlerdenim.Ve bu yazımda son bir kaç aydır izlediğim en iyi reklamlardan biri olan Finansbank reklamından bahsetmek istiyorum.
Bu nasıl muhteşem bir reklamdır? Hangi reklam ajansının mucizesidir çok merak ediyorum .Castından görüntülere,müziğinden sloganına kadar dört dörtlük bir reklam olduğunu düşünüyorum.Görüntüler bizi çocukluğumuza götürmekle kalmıyor,aynı zamanda oyuncuların mimikleriyle birlikte oldukça eğlendiyor.Bu kadar başarılı bir reklam olmasında müziğinin payını da unutmamak lazım tabi.Neredeyse bütün yaz dilimize dolanan ''Rüzgaaaaar nereye,götür beni orayaaaaa'' nakaratı sanki ufaktan insanın özgürlük hissine dokunup,''Siz görebiliyorsanız,bizce mümkün'' sloganı da ''işte an bu an,inandığın hayallerine koşma zamanı'' diye insanın kulağına fısıldıyor sanki.
Bu başarılı ve kaliteli reklamda emeği geçen herkesi alkışlıyorum,ellerinize ve emeklerinize sağlık.
Hala izlememiş olanlar varsa buradan izleyebilirler.

Hiç yorum yok: